Monday 28 May 2018

MALAYSIAN MALAYSIA

Tiada Lagi isu Bangsa & Agama selepas PRU14

Oleh Marina Mahathir

Kepada semua rakyat Malaysia yang dikasihi, sila luangkan masa selama 5 minit untuk membaca artikel berikut yang disiarkan dan dikongsi oleh Marina Mahathir.

Saya harap selepas ini tiada siapa yang akan memanggil "Cina" atau "India" di Malaysia sebagai "PENDATANG".

Kita semua adalah MALAYSIANS.

Ini adalah pemerhatian yang benar-benar baik oleh Marina M. Hormat saya kepada beliau untuk integriti dan kejujurannya!

Dakwaan Marina Mahathir pada Lagu Kebangsaan Malaysia "Negara Ku" .. Menarik!

Dia benar-benar membuat poin yang sangat baik di sini, baca!

Dihantar pada blog Marina M sebagai tindak balas kepada artikel mengenai isu tersebut.

Sesetengah pembela diri yang dilantik Islam termasuk ketua "1 Malaysia" menegaskan bahawa umat Katolik harus menggunakan "Tuhan" dan bukannya "Allah" untuk mengatasi Tuhan Katolik atau Kristian. Tetapi dalam lagu kebangsaan, "Tuhan" (bukan "Allah") memberkati negara (... Tuhan kurniakan ...). Bagaimana sekarang ?!!. Jika orang Melayu-Muslim mudah dikelirukan seperti yang digambarkan oleh beberapa ahli politik, mereka mesti berfikir bahawa Malaysia diberkati oleh Tuhan Katolik / Kristian, dan Allah Muslim "Allah" sentiasa bersiar-siar.

Mungkin kekeliruan ini menyebabkan kerajaan mengubah lagu kebangsaan dengan menggantikan "Tuhan" dengan "Allah". Tetapi sekali lagi, bukan muslim tidak akan dibenarkan untuk menyanyikan lagu kebangsaan. Kemudian ia akan menjadi keliru bukan orang-orang muslim. Sekiranya masalah ini pergi ke mahkamah, para hakim akan mendapat sakit kepala dan keliru.

Dan tidak dilupakan Rukunegara yg pertama kita "Kepercayaan kepada TUHAN". Bagaimana ???

SUBJEK: HARI INI DALAM SEJARAH

Kebenaran Terungkap (dengan keterangan)!

Pada bulan Jun 1998, kerajaan Malaysia mengupah pasukan pakar dari seluruh dunia untuk berkumpul di Malaysia untuk projek penyelidikan untuk memuji kajian sejarah yang kami lakukan di sekolah menengah kami.

Objektif penyelidikannya adalah:

1. Untuk mencari bukti dan keterangan yang menunjukkan orang Melayu adalah asal-usul Malaysia dan mereka adalah bangsa dan agama pertama yang mendarat di Malaysia.

2. Untuk mengukuhkan tuntutan mereka, mula-mula mereka perlu mencari perkuburan Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Lekiu dan lain-lain .. untuk menunjukkan kewujudan perintis mereka.

3. Batu Bersurat di Terengganu, mendedahkan bahawa agama islam telah mendarat di Malaysia lebih daripada seratus tahun yang lalu yang semakin menguatkan tuntutan mereka!

AWAS & BUKA MATA ANDA LUAS-LUAS !!

Pergi dan tanya saudara lelaki, adik perempuan, anak saudara, anak saudara dan sebagainya. Sejak tahun 1999 (jika saya tidak tersilap) atau tahun 2000, adakah mereka belajar tentang HANG TUAH lagi?

Mengapa subjek yang popular itu LENYAP? Missing in action?

Atau bukti menunjukkan sesuatu yang menyebabkan kerajaan menghentikannya sukatan pelajaran dan SEMBUNYIKAN KEBENARAN?

Inilah bukti penemuan oleh

pasukan saintis ahli sains, ahli sejarah dan kakitangan teknikal lain dari United
Negeri, United Kingdom, Jerman, Kanada, Yaman & Rusia.

Buktinya adalah:

1) Mereka akhirnya menemui kubur-kuburan Hang Tuah, Hang Jebat dan lain-lain. Kerangka mereka telah dianalisis dan sampel DNA diambil dengan hasil yang menunjukkan:

Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Lekiu dan kawan-kawan tidak BUKAN MELAYU !!

Mereka adalah asal-usul Cina (Islam) dari China !!!

Mengapa mereka di sini di Melaka?

Jika anda kembali dalam sejarah, anda akan tahu bahawa mereka berada dalam misi untuk melindungi Kesultanan Melayu UNGRADAR dari serangan yang kerap oleh Kerajaan SIAM (Thailand).

Jadi Hang Tuah bukan seorang pahlawan Melayu! Mereka adalah pelindung dari Parameswara yang tidak berguna dan tidak bersyukur (yang berasal dari INDONESIA) yang mendarat di Melaka dan mendakwa bahawa tanah itu miliknya!

Hang Tuah dan kawan-kawan semua dari China, mereka ditugaskan ke Kesultanan Melaka kerana Parameswara meminta Maharaja Ming untuk perlindungan!

Oleh itu, warisan sejarah Babas & Nyonyas yang bersejarah sangat berkait rapat dengan Tujuh Pelayaran ke Lautan Barat oleh Laksamana Zheng Her yang kebetulan

adalah seorang Muslim Cina sendiri! Malah, Babas dan Nyonya adalah salah seorang keturunan paling awal dari keturunan aristokrat Laksamana Zheng Her dari China. Orang-orang Cina ini telah berkahwin dengan rakyat Parameswara dan sehingga hari ini masih lagi orang Cina daripada Melayu. Mereka mengikut adat Cina, memakai "baju kurung dengan kerosang", bercakap bazaar bahasa Melayu dan Hokkien dan mereka makan daging babi. Mereka bersama merayakan setiap agama yang ada di negara ini seperti Suci Maria dan Yesus, tuhan Hindu dan bahkan "keramat" Islam. Ini adalah bangsa bersepadu terbaik dan paling awal pernah dibentuk di Malaysia tetapi mereka bukan bumiputera walaupun mereka

salah satu daripada yang terawal .... lebih awal daripada yang disebut orang Melayu jika ada perlumbaan seperti itu !!!! Sebab itulah siri sejarah Hang Tuah HILANG dari SEJARAH Malaysia hari ini!

Ia memalukan dan mereka memusnahkan semua fakta tentang Hang Tuah hanya untuk menyelamatkan muka mereka "

Nota: Ingatlah Puteri Hang Li Poh? Semua nama keluarga 'HANG' (atau ANG di Hokkien).

2) Para penyelidik yang diupah oleh kerajaan mendapati batu nisan yang paling lama (kubur) di Kelantan pada tahun 2000. Yang menghairankan, batu nisan adalah sekurang-kurangnya 900 tahun !!

Lebih tua daripada yang disebut Batu Bersurat.

Dan yang menarik adalah bahawa mereka semua adalah milik CHINA!

Dan sejarah dunia tahu bahawa Indonesia, tanah malayu ini dan semua tanah sekitarnya termasuk Singapura diperintah oleh raja-raja India, khususnya Ramils Neellauthaman di Singapura dan Parameswara yang melarikan diri dari Indonesia, semua bukti ini. Dan memandangkan ini ahli arkeologi menemui lembah Bujang yang tidak mengungkapkan kepada orang ramai. Mereka memanggil diri Melayu dan perkataan ini adalah perkataan Tamil yang tulen. Di Tamil, tanah dengan gunung dipanggil Malaiyur ... yang memberikan perkataan 'malay' !!! Dan orang-orang yang tinggal di sana disebut Malayuraan '.. Melayu (gunung) + uraan (orang) yang menjadi orang melayu'. Tuhanku, jika kamu adalah jenis Khairy

orang fanatik, panggil diri anda seorang Melayu selepas membaca ini tanpa rasa malu di hati anda !.

Sekiranya anda mahukan keterangan keras mengenai kebenaran kajian, sila tulis kepada Persatuan Arkeologi Persekutuan & Penyelidikan Michigan, Amerika Syarikat.

Ini adalah sebab yang baik untuk mengingatkan kaum Bumiputra TIDAK untuk meminta orang Cina atau India kembali ke ibu negara mereka kerana bukti menunjukkan bahawa orang Melayu BUKAN orang asli Malaysia !!

Kebenaran Terungkap (dengan keterangan) dan

antropologi belum pasti jika memang ada bangsa Melayu!

No comments:

Post a Comment